20 jaar time to momo

 

Bij mo’media is het deze zomer FEEST. We bestaan 25 jaar als uitgeverij en onze time to momo stedengidsen bestaan alweer 20 jaar.

‘Het is geweldig om te zien dat de reeks die we 20 jaar geleden bedachten, zo succesvol is geworden. Miljoenen exemplaren zijn er inmiddels verkocht en zijn marktleider in Nederland en Vlaanderen! Een hele bijzondere gedachte dat zoveel mensen door onze locals een geweldige stedentrip beleefd hebben. De pandemie heeft ons gesterkt in het idee dat stedentrips anders moeten: verrassender, lokaler, maar vooral: persoonlijker. En weg van de toeristenmassa! Precies dat waar time to momo al20 jaar voor staat‘. – René Bego, uitgever en founder van time to momo.

Om 20 jaar time to momo te vieren, zijn de meest populaire bestemmingen nu verkrijgbaar in een limited feesteditie: mooie linnen look covers in frisse kleuren, handig elastiek, stickervel en zestien notitiepagina’s voor de persoonlijke touch.

De time to momo gidsen bestaan 20 jaar en dat vieren wij! Onze acht meest populaire bestemmingen hebben we geüpgraded tot een luxe feesteditie met veel extra’s:

  • Luxe limited editie met linnen look en handig elastiek;
  • De vertrouwde gids plus routekaarten en stadsplattegrond;
  • Een stickervel om favoriete spots te markeren op de kaart;
  • 16 extra notitiepagina’s, voor je eigen notities, schetsen of tips;
  • De gratis app waarin je de content van de gids kan downloaden.

Acht pareltjes, die je allemaal wilt hebben: Parijs, Londen, Barcelona, Valencia, Rotterdam, Lissabon, New York en Berlijn.

20 jaar time to momo vieren we uiteraard ook met onze fans! In drie feestedities zit een gouden stickervel met reisticket verstopt, houd onze socials in de gaten om te zien bij welke boekhandel deze gevonden zijn!